|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Amethyst |
Lite kul att vi är rädda för att hälla det vatten i våra bilar som vi själva dricker :) BOOM BOOM BASS |
|
Silverminken jag är 100% säker på att det är du. Killen, Jimmy bor i Stockholm nu men bodde ca 10 mil söder om Stockholm tidigare då han var 15-25år där jag lärde känna honom. Han känner till en massa folk och har tillsammans med dem träffat dig på Amigaträffar/Datorer, jag liksom Jimmy är frälsta i dessa. Det jag vet är att du är skärpt, lyssnar på synth, sysslar med datorer, precis som jag och Jimmy. He he sedan vet jag din politiska ställning också, tummen upp :-) Det jag vet är att du är kompis med någon eller några av Jimmys kompisar och han vet vem du är. Det roligaste är att du nu dyker upp här på BMW forumet, det intresset har inte Jimmy men dock jag :-) Jimmy är en räddhare och kör inte mycket bil sedan han var med om en krock. Idag arbetar han på Länsförsäkringar inom IT/data och har två systrar. Hoppsan lite off topic, men kul att du rattar en 535, härliga bilar eller hur. Det är dock normalt att man inte får ut allt vatten, jag har flera gånger varit med om att ca 1/3 blir kvar trots att man försöker skaka ut det sista, räkna med 4-5liter inget konstigt med det. |
|
|
Hmm. mystiken tätnar.. Känner inte igen mig alls i din beskrivning av mig måste jag säga, om jag nu inte lever nåt dubbelliv som jag själv inte är medveten om.. :) Skärpt stämmer väl, men det finns det ju andra också som är, datorer tycker jag är jättekul, men några Amiga träffar har jag aldrig varit på (fast det skulle säkert ha varit jättekul). Synth vet jag ej om jag heller lyssnar på och politiskt aktiv har jag heller aldrig varit, jag är nog mer idealist :) Visserligen känner jag folk på de flesta banker och försäkringsbolags IT-avdelningar i Stockholm inklusive Länsförsäkringar men jag får det ändå inte att gå ihop.. Skulle vara intressant att veta vem denna Jimmy är! :) Känns ju lite som en bra spionroman från 70 talet det här! Maila mig privat så får vi ta och reda ut detta, skulle vara intressant. Resultatet kommer att redovisas senare i denna tråd, sitt kvar..! Och ja, 535 är ena härliga bilar att skutta runt med! (540 V8 med) MVH Tomas Plattan i mattan! |
|
| du har post!!! | |
|
"Silverminken" fick du ut nå mer vatten ur kylaren? Skulle vara kul att höra hur det gick. MVH //Kalle |
|
|
Tjena "freakholm"! Tyvärr var jag tvungen att åka in med bilen strax efter till en lackförsegling innan vintern sätter in. Har ej fått tillbaks den ännu, men blev lovad i början på nästa vecka. Då skall jag ta itu med denna sak! Men bra att veta hur man gör innan man börjar! :) Jag kommer att rapportera hur det gick och hur jag gjorde! Jag tycker det är kanon med detta forum så att vi som inte är så vana (ännu) med våra BMW:s skall ha det lite lättare med skruvandet :) Återkommer alltså när jag fått tillbaks bilen! MVH Tomas Plattan i mattan! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.