AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.563

250km/h inget stopp-?

Sida 3 av 3
kilroy
Snabel*

Om du läser min tråd och påhoppet i inlägget från wmb50 så inser du förhoppningsvis avsikten med mitt svar...

Mvh kilroy
Jag har läst tråden. Förstår även avsikten med ditt inlägg, men jag tycker ej att det var ett helt nödvändigt inlägg. Tvister om vem som stavar bäst och är smart/dum anser jag inte behövas i denna tråd.
oj, synd att man ej kan editera,

Nu avslutar vi detta innan tråden hamnar alltför offtopic, tycker jag. :-)
kilroy
Snabel*

" Förstår även avsikten med ditt inlägg, men jag tycker ej att det var ett helt nödvändigt inlägg."

Tyckte du att påhoppet i inlägget som gjordes tidigare av wmb50 var nödvändigt?

"Tvister om vem som stavar bäst och är smart/dum anser jag inte behövas i denna tråd."

Det handlar inte om det. OM någon kommer med obefogade personliga påhopp, som wmb50, och dessutom gör anspråk på att "tillhöra en högre division", så får man räkna med ett svar tillbaka.

OM det dessutom visar sig att divisionstillhörigheten framkommer med all önskvärd tydlighet så har man ju helt enkelt gjort bort sig...

Mvh kilroy

"OM det dessutom visar sig att divisionstillhörigheten framkommer med all önskvärd tydlighet så har man ju helt enkelt gjort bort sig..."

Ja, i detta fall så "gjorde ju wmb50 bort sig" säger du, finns det då någon anledning att påvisa det ytterligare?
kilroy
Snabel*

Mig veterligt har jag kommenterat påhoppet från wmb50 i ETT inlägg. Var finns det ytterligare inlägg i frågan från mig, bortsett från svaren från mig på dina frågor?

Mvh kilroy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.