|
|
|
|---|---|
|
Har hittat ett par fina mätartavlor till min e30. saken är den att dom är för stor när man skriver ut dom,då va ja så fiffig å kom på att man måste förminska dom (A) haha! a men hur ska jag göra det som då? jag har scannat in original tavlorna och tänkte att man kan utgå ifårn dom då om man redigerar i photoshop,men sånt kan inte jag så är det nån snäll själ som kan hjälpa mig med detta? adda mig på msn om ni kan hjälpa mig - Trance_boy@hotmail.com | |
|
Jag sitter just nu och monterar mina tavlor som jag gjort själv. Jag gör så att jag lägger orginaltavlan över min utskrivna och skär med en skalpell runt så det blir jämt och fint samt rätt storlek. Det är 3'e gången jag monterar nu :P En annan sak som jag kommit fram till är bra är vanligt trälim. Sätt någon dutt här och där på din orginaltavla och stryk ut duttarna så det blir jämt över hela tavla, sen lägger du på din färdigskruna tavla åvanpå. Vänd på tavlan så du har din nya neråt mot bordet/golvet/bänken, men lägg ett papper mellan tavlan och bordet/golvet/bänken tryck i nån sekund. Då får du en tavla som sitter lagomt hårt (lätt att få lös sen om du skulle lessna) och inga fula limklumpar. Lycka till! |
|
|
vart kan man ladda hem vita mätar tavlor nån stans ?? MVH // Mange |
|
| sök här på forumet efter *vita mätartavlor* lr bara mätartavlor kommer det upp X antal trådar som det står en hel del länkar till olika mätartavlor.. | |
| yozis: till vilken modell? | |
|
e30 med 55 liters tank och klocka MVH // Mange |
|
|
Länk där finns E30 |
|
|
dom går ju inet att spara jue elelr öppna står koprimerad mapp å jag kan inet göra nått men men om du kan det kan du ju spara dom och lägga dom i paint elel rnå sånt så kan du skicka dom till min mail?? My_idol_ior@hotmail.com |
|
|
yoziz: Ladda ner winzip eller winrar (eller någon i stil med det) Dom är nerpackade. Winrar hittar du här (direktlänk): Länk 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
prova sj på den längst ner den enda med klocka po mätarhuset den går inet andra går men inet den!! MVH // Mange |
|
|
När man har packat upp filen som man laddar ner så måste man visst också ha programmet CorelDRAW för att öppna den. Vet inte om Adobe Photosop kan öppna dessa *.cdr filer. Kan kolla om jag kan göra om denna till .jpg istället. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Adobe Photoshop ska de stå. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
ok har inte ohotoshop hade föru t men höll inte på sen omformaterade jag datorn så !! hur fean gör man då då !! kan inet du öppna den i photo sen spara som en annan å skicka te my_idol_ior@hotmail.com |
|
|
isf ska det va den längst ner på sidan med klocka och m3 märket !! tack på förhand |
|
|
Ska se vad jag kan göra, ska åka och jobba nu men det får bli inatt sånnafall. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
ok blir nog bra det !1 tackar tackar |
|
| Jag tror jag har alla tavlorna på datorn. Kan kolla när jag kommer hem, är i garaget för tillfället | |
|
ok det vore trevligt om du hade så du kundeskicka dom MVh // Mange |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.