|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har BMW (Carlia Bil) Länk öppnat i Falun, på Matsarvsvägen 21 (Ingarvets ind.omr). |
|
|
Kan ju meddela att Dala Motor konkat... tyvärr säger jag som enbart handlat grejer av dem tidigare och har bara goda erfarenheter. Själv tycker jag att CarClinic gör bra jobb och är klart prisvärda. Carlia skall jag testa när det blir dax för inspektion på 323i'n. M5:an får CarClinic hantera då de var nästan 2tkr billigare på en Inspektion II och kopplingsbyte än Carlia. /Micke |
|
|
Tack för den informationen, jag gråter dock inte över DMs bortgång. =) 6a - för det är du värd |
|
|
Lyfter tråden lite. Erland Hansson i Borlänge är oerhört skicklig och vill medvetet dessutom inte ta ut onödiga kostnader. Oerhört seriös snubbe ! |
|
| Håller med föregående! Erland är kunnig och snackar inte en massa säljsnack. En mekaniker jag har fullt förtroende för. Rekomenderar honom för alla BMW entusiaster som vill träffa en till! | |
| Tänkte bara höra om rekomendationerna för Lundhs Bil o Trim i Avesta fortfarande gäller. Har skaffat mig en 523iA o det blir närmast att åka till Avesta för service. | |
|
Definitivt så lundhs fortfarande samma standard. Det lär ju finnas någon anledning till att han varit Europamastare i bmw service:) Enligt diplomet på väggen! Jag kan bara tala från mig själv,jag är alltid nöjd!:) |
|
| Perfekt. Tack för hjälpen :) | |
| Hur fan kan man rekommendera en sån skitstövel som Hansson han är helt korkad sa han skulle felkolla med datorn på torkarmotorn å jag sa det ÄR den som ska bytas och jag hade redan köpt en motor. Då felsökte han ändå och tog betalt 2000 kr för detta. Vägrade betala men då behöll han bilen!! Helt tokig. Anmälde till polisen då sänktehan priset till 1000. Fick lov betala. Men fick inte torkaren bytt. Istället hade han kopplat ur obd sladden och tagit loss en massa skruvar till saker ... jätteskumt så ingen bra mekaniker alls! Rena dåren! Änd kände vi honom sen sju år!! | |
| Hur fan kan man rekommendera en sån skitstövel som Hansson han är helt korkad sa han skulle felkolla med datorn på torkarmotorn å jag sa det ÄR den som ska bytas och jag hade redan köpt en motor. Då felsökte han ändå och tog betalt 2000 kr för detta. Vägrade betala men då behöll han bilen!! Helt tokig. Anmälde till polisen då sänktehan priset till 1000. Fick lov betala. Men fick inte torkaren bytt. Istället hade han kopplat ur obd sladden och tagit loss en massa skruvar till saker ... jätteskumt så ingen bra mekaniker alls! Rena dåren! Änd kände vi honom sen sju år! | |
|
En seriösare mek än Hanssons motor i Borlänge har jag aldrig träffat på under mina 35 år med egen bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.