|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har problem med det elektiska nackstödet på förareplatsten. Det rör sig inte när man försöker ändra läget på det, men det typ klickar lite som om det vill röra sig. Någon som har någon aning? Mvh Magnus | |
72 |
Hade samma fel i min bil,bytte elmotorn som sitter bak i ryggstödet.Har en motor liggandes i fall intresse finns. |
|
Är det knepigt att byta? Vill du ha för motorn? Vad kostar en ny motor? Mvh Magnus |
|
72 |
Tar 15 minuter att byta,bara ta loss baksidan av sätet,tror att det sitter med 4 skruvar.Jag vill ha 200 för motorn+frakt,ny pris ca 600-700.Bor i södertälje.mobil 0703622682. |
Göran Berg |
Mitt problem är att ena el-nackstödet bak ej går att reglera. Motorn går men inget händer!! Någon som vet var felet är och hur det enklast åtgärdas? 520-E34/325-E36/735-E32/328-E36/740-E38/M3-E36/740-E38 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.