|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag märker skillnad mellan 95 och 98 på min bil. Det är ingen placebo vill jag tala om. ;-) Jag brukar tanka ca 1 gång per vecka ca 60-65 liter. Nu "tjänar" jag in ca 2 dagar, så det är ca var 9:e dag jag behöver tanka. Så visst märker jag skillnad, i alla fall på min bil. Ska pröva V-power så snart tanken blir tom och se om det blir någon effekt. /Hammar |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jag kör enligt tillverkarens spec. i 540n 98 och i 520n 95 Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
50% E85 50% 95 Okt = 101 Oktan, det kör jag på och man känner skillnaden på 95 okt och 101 okt Dessa uppgifter har jag fått via Etanolforumet på etanol.nu ;-)) |
|
| Z3 M Roadster = 99oktan -Vpower | |
|
Hmm. Kör en E32 -93. Ska byta till 98 hade jag tänkt. Hur mycket längre kommer jag på en full tank 98 än på 95? Bilen lär uppenbarligen gå bättre, vilket man läst på alla inlägg osv, men det vore roligt att veta om det går att spara lite pengar samtidigt =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.