AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
881

Billig bra sänkning?

Jo
10
John_S
750iA -92
Jag har en 750 IA E32 och undrar var man kan köpa skapligt billig sänknings sats
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Finns en snubbe här på autopower, han är från kalmar och sälger bra och billiga sänk grejjer. Kolla med honom. Sök på Sänknings grejjer i kalmar regionen så hittar du nog, tror han kan skicka mot postförskott. han verkade bra och seriös när jag snackade med honom iaf.
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Länk

Kolla den länken
Har spanat in de där länge nu. Äre nått att ha? Någon som har grejorna monterade?
Jag köpte en komplett sänk sats till min 730 med v8:an av gerth från öland (samma kille som infinite länka till). tyvärr har eller hade han inga dämpare till 7-serien när jag köpte av honom men 5seriens dämpare passa sa han och han hade bara sålt sådana till kompisar (ville nog inte sälja till kunder som kunde bli missnöjda så han var ärlig iallafall). Tyvärr passa inte bakdämparna speciellt bra mot fjädrarna så man får fixa lite med dom och fram dämparna blir nog lite klena för en v12:a. ioförsig så kostar en komplett sänksats mindre än vad två dämpare kosta på bmw så jag är nöjd ändå.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.