|
|
|
|---|---|
| Jag skulle behöva lite hjälp med en värdering av en bil som jag är intresserad av att köpa. Bilen är en svart svensksåld 323Ci e46 -99, uttagen -00, med en ägare och 12000 mil. Utrustad med halvskinn typ maglia, komfortpaket, steptronic, elstolar med minne, träinredning. Bör väl vara ok att betala runt 100-strecket, eller? Kom gärna med synpunkter.. | |
| Ja, runt 100-strecket låter bra om bilen är i bra skick. Fult med trälister dock, är det metallic lack eller solid? Många ägare? Positivt med svensksåld. Beroende på skicket och hur väl servicen har skötts så hamnar priset kring den dryga hundringen. | |
735 |
3D Pinball: Tycker att 100' låter billigt! Skulle tro kring 115' är ett ok pris, +för sv-såld, en ägare och bra motor (kombo bra prestanda och förs) - för snikad och steptronic i en trea. Men det är klart att kan du få loss den för 100 så är det bara att tacka och ta emot. BMW-förare älskar oftast! |
| Som sagt, får du den för 100papp så kan du vara mer än nöjd! Jäkligt bra pris isf, riktigt schysst kärra för "småpengar"..... | |
| .....annars finns ju denna, med skinn/xenon: Länk | |
|
MD: Bilen har haft en ägare. I övrigt så är länkarmarna utbytta för två år sedan. Bromsarna och sommardäcken är nya sen i somras. Om allt går bra nu och bilen är i bra skick så får jag den för 99'. Det måste väl vara en rätt bra affär. Jag bör väl kunna få tillbaks de pengarna till våren. Vad tror Ni? |
|
|
Köp den! - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.