|
|
|
|---|---|
|
Har lyckats komma över en centrallåsmotor till bagaget, men jag är lite osäker på hur jag ska gå tillväga. Jag har det vanliga låset till bagaget, alltså inte det för centrallås. Så "pinnarna" (eller vad man ska säga) på baksidan av låset går inte att röra om inte nyckeln är i. Blir lite problem med centrallåset då ju. Finns det något sätt som man kan fixa detta? Det enda jag har kommit på vore att bryta av nykeln i låset. :P Men det är nog ingen bra lösning. Eller det är bara till att knalla ner till BMW och köpa ett lås för centrallås? | |
| Har Du vägarna förbi Karlskrona får Du gärna plocka bort mitt centrallås-lås från min donatorbil. Annars har väl de flesta skrotar dylika tingestar? | |
|
Tack för erbjudandet, men det är lite närmare till skroten. :) Jo, där fanns några centrallås-lås på skroten, men jag vill helst ha en och samma nyckel till alla låsen på bilen. Så om det blir tal om låsbyte så får jag ta och beställa ett nytt från BMW. Går det kanske att flytta över låskolven från mitt lås till ett c-lås-lås? Eller det är i själva kolven som spärren sitter? |
|
|
Det går kanske att anpassa Ditt nuvarande lås? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.