|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har funderat på att skaffa mig en färgspruta och börja pyssla med motivlack men jag undrar om nån kan rekommendera vad jag ska börja med? Vilka grejer och kanske nåt tips och vilka färger. En sak till också, kan man göra egna vinyler och hur gör man? Kan tyvärr inte bruka sökfunktionen, är på jobbet och på nåt sätt fungerar inte vissa sidor då :S. Mkt tacksam för svar. =) DTM system och rak 6a ;) | |
| Fråga Nr1 inte en aning.. finns ju färdiga air brush set rätt billigt lite här å där om du bara ska testa.. sen så fråga2.. går väl kanske att göra egna vinyler men inte på d sättet som finns på marknaden om du inte införskaffar dig en svindyr maskin.. dom skriver ju ut och skär ut.. inte billigt.. bara en som klarar att skriva ut kostar nog fan..bättre att du fixar bilder i vector grafik å snackar me nån som kan d där me screentryck osv. kan få hyffsade priser då kanske.. | |
|
Tackar för svaret. Ska kolla på nåt airbrush-set nån dag och angående vinylen har du nog rätt, men synd är det för inte är det billigt precis. DTM system och rak 6a ;) |
|
| Ne man får ha lite kontakter.. som jag typ.. tjejens farsas kompis jobbar me d så ja kan få helbilsvinyl upptryckt gratis | |
|
oj =D haha jadu då har man det gott ;) DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.