|
|
|
|---|---|
| Skulle vilja se en bild på hur en sådan ser ut, helst med original M-fälg. Tack på förhand! | |
| Ligger väl en 320 med den specen på www.bytbil.com om jag inte minns fel! | |
|
Den här: Länk Svärmor och svärfar har en likadan sedan. Den gör sig väldigt bra i den färgen. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| Tack, kan ni även ordna en bild på en med 18" V-eker (de som sitter på dem senare)? :) | |
|
Min dock ej 18" Länk Imolaröd gick endats beställa i samband med M-sportspaketet |
|
|
markkus; Gå in på bmw.de, och tryck på Gebrauchtwagenbörse, väl där, knappa in rot, 3er, touring samt sportpaket, då dyker det upp ett antal Imolaröda Touringar, både med 17" och 18". Mvh Stephan |
|
|
M34ever Tyckte det såg tråkigt ut med omlackerad bil när jag såg motorrummet efter att öppnat upp bilden såg jag ju att det inte var samma bil. Säg gärna till när du är sugen på att byta bort 320en! |
|
| Hmm det är ju en E36as motorrum...tror det blivit ngt fel | |
| Länk | |
|
Hej japp som du ser i min signatur har jag båda en e36 och en e46 därav "färgskillnaden" det var inte meningen att förvirra någon utan vilja ju bara visa en bild på min imolaröda Touring:-) E36an är bostongrön |
|
|
Palte Allt är till salu är dock riktigt nöjd med bilen och jag vet inte vad jag annars skulle köpa som är lika snygg, snål o snabb. Har kört mkt. V.... innan och jag gillar att trimma men det är ju inte så ekonomisk tyvärr med dagens priser på bränsle. Men hör av dig via PM om du vill ha mer info om bilen Mvh Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.