|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Var å kollade på en 320 e36 touring -98, till min svåger idag, och till min förvåning så såg jag att halvljus glasen på båda sidor hade smällt. Finns det någon som vart med om detta innan? I övrigt så va den kanon, så nu är det bara å leta efter halvljus till denna bil för en billig peng. Ha de gött. djkpg | |
|
kan inte tänka mig att de hänt på nåt annat sätt än p.g.a. vandalisering... |
|
| Vandaliserin????? Nej nej, du har ett glas utnför som skydda, halvljusglasen va smälta av värmen. | |
|
Brukar finnas begagnade på Powerbörsen. Annars så får svåger din flasha till lite och köpa nya med angeleyes ~2500:- 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Nu menar jag kompletta ljus förstårs. 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| Med tanke på att jag fick ner den i hyfsat bra pris så kan han nog tänka sig att köpa angel eyes.... | |
|
Vilken sida har du där de kostar 2500 Jonsson... djkpg |
|
|
tjena tjena, hade lika dant problem med vår touring, du menar dem små runda glasen som e innanför det stora galset?? du kan köpa nya sånna. kallas för linser., o dem e inte i glas på vissa modeller, dem du har e säkert i plast för d var d på vår.. men du kan få dem i glas. kostar några hundringar, att d har blivit så är för att där har varit för starka lampor i, kolla så du har 55w lampor i nu... |
|
|
Kollla här: www.stylabilen.se 2650:- kostade dom visst men då ingår även klara blinkers fram. 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| Förra ägaren måste ha haft xenon i dom, har hört att dessa ska klara av att smälta det mesta i en icke uppgraderad lykta. :) | |
|
Kanske så att ägaren kört med 100 watts halogen? ///Foppa |
|
| Eller det. | |
|
timur: vill inte vara någon besserwisser men jag har för mig att xenon lampor generar mindre värme än vanliga lampor. 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| Jag har riktigt dåligt minne så jag kan ha blandat ihop saker. | |
|
Det är mänskligt :) 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Har ringt bmw i Jönköping å de va inte dyra alls. zkv kostar 1110:-/st och bosch 1355:-/st komplett med allt, så det blir nog ett köp för min svåge.Hade jag inte fått ner den så pass i pris åt honom så hade det inte blivit något. Fick ner den från 85000 till 72000 inte pinkat för en svensk såld som rullat 12600 ärliga mil (har kollat upp den) Ha d gött. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.