|
|
|
|---|---|
|
Hej!! Efter jag blev Bmw frälst för drygt ett år sen så går jag nu och funderar på att hämta hem en E30 Bmw M3. Hittade den här på mobile: Länk Så min fråga är (om nu denna bil är i ett bra skick) om de ligger på den prisnivå som den här bil ligger på?? Tacksam för svar Mvh | |
|
Lite svårvärderad är den. Den är inte original, den har gått snart 15000 mil. Men samtidigt har den en del extrautrustning som är intressant. Det beror helt på vad du skall ha bilen till, vill du bara ha den till att ha kul med och köra på bana så tycker jag definivt den är värd att kolla mer på. Men är du entusiast och bara kommer köra lite grann och putsa mycket så är det nog inte rätt bil. Mitt sista bud är, kolla vad den har för utrustning mer ingående och om originalgrejorna finns kvar, sedan prutar du 10 000... Keep up the good work! |
|
|
Jag skulle nog pruta mer än 10 000 med tanke på färgen. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Håller med triss, ska du ha den till banträffar och liknande så kan det nog vara rätt bil. Har du tänkt dig en fin entusiastbil som håller värdet och förhoppningsvis även stiger i värde så är inte detta rätt bil. Då ska det vara mer original eller möjligt att hyffsat enkelt återställa bilen. En sån bil ska helst inte vara omlackad iallafall inte i nån annan kulör. Spontant känns priset lite väl högt, men den lite högre motoreffekten som 90:an har väger upp en del. Racerbilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.