|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vart man får tag på reg.skylts hållare med egen text.Om det finns någon firma som man kan beställa av ? "BMW make the world faster" | |
|
Finns en i Bergsjö... Lika Produkter heter dom.. Länk //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
|
Kanon! Beställde 2st. direkt. "BMW make the world faster" |
|
|
Tänkte också beställa, men telia hade slagit av deras shop :( /Jörgen |
|
|
Det kanske blev överbelastning på nätet när alla härifrån skulle in och beställa :) M-Maker |
|
|
Vad kostar kalaset? Hittade inga priser... Ett alternativ är ju annars att köpa vanliga plasthållare utan text (på Mekonomen t.ex.) och sedan gnugga eller klistra dit den text man vill ha. Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
Gjorde min beställning via deras kontakt sida. Får hoppas det gick fram.Har ej fått något svar tillbaka ännu.Man får hålla tummarna.. "BMW make the world faster" |
|
|
Har handlat där och hållarna är kanon... //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o Oo=00=oO []=****=[] |
|
|
Jag mar mejlat dem om att webb-shopen inte fungerade och att jag ville köpa hållare... Har inte hört ett ljud :(. /Jörgen |
|
|
JörgenSt: Dom har tydligen mycket att göra. En kille ringde upp mig någon dag senare och tog upp beställningen. "BMW make the world faster" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.