|
|
|
|---|---|
| hade inne en bmw325 92 som bara hade gått 2660 mil en tant som hade den, hon sa att baksätet inte ens var användt en enda gång någon som har sett någon med lägre miltal? | |
|
Alltid lika trevligt att höra/se sådana exemplar... Är säkert att hon och gubben köpte den helt ny,och den bara kört på helger och så + att nån säkert sagt att de inte är någon bra vinterbil så den är typ aldrig körd på vintern... |
|
| hon var inne hos mig och satte på vinterdäcken "däckverkstad"men de köpte den ny gubben fyllde visst 80 i söndags och skulle tippa på att hon är ca 70 men alltid lika pigg och glad satte på nya vintersulor på den förra vintern inte av dåligt mönsterdjup utan att det var torrspickor i de gamla men oj va kul att se en sådan pärla | |
|
Varför köpa en 325:a om man ändå bara kör 190 mil per år? Låter som extremt dyra mil, men visst det är ju inte direkt vanligt. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Varför inte? :) Folk som köper Ferrari-bilar kör ofta bara ett par hundra mil per år (om ens det!), där pratar vi vansinnigt dyra mil. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
BMW och Ferrari, inte riktigt samma sak... men sedan kan ju en Ferrari gå upp i värde också... vilket få BMW bilar sällan gör.. dessutom något olika målgrupper. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Dom gjorde ju helrätt! Sista bilen i livet ska väl vara en ny BMW? Sen gör det väl detsamma om de bara åker till konsum med bilen, de åker ju fint i alla fall.... Snart hamnar den nog i en 18'årings händer... ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Mugge, varför har jag köpt M3-E30 när jag bara åker 150-200 mil med den per år? :-)) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Hönö, nästa gång tanten kommer in så säg att du vet en spekulant på bilen! hehe Vore grymt att ha en E36 325:a som gått så lite och antagligen körts lugnt. De är väldigt snygga tycker jag. |
|
|
Förstår precis varför du köpt en M3e30. Men förstår inte hur du kan låta bli att köra den ;) Jag får hålla igen för att inte överstiga 500mil om året som försäkringen tvingar mig till. Racerbilen: Länk |
|
|
Kopplingen är antagligen det som behöver bytas bara, he he |
|
|
Samt att den kan behöva få sig en ursotning... - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Abbe: skillnad mellan M3E30 och 325 E36, sedan köpte väl du inte din M3E30 ny heller? Köpa den typen av bil och när man bara kör 10% av vad snitt-personen kör per år förstår jag inte. borde ha blivit billigare att åka taxi överallt :-/ ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Bara för att man inte kör så mycket betyder väl inte det att man inte ska få köra en fin och trevlig bil när man väl kör. Verkar betydligt bättre att köpa något man gillar att köra runt i om man har råd, även om man inte ska köra långt. | |
|
BjörnB, vi har samma försäkrings villkor och jag hinner helt enkelt inte och köra mer! (små barn och husbygge= noll fritid!) Visst skulle jag kunna ta en raggar rund med den lite då och då med det kan jag vara utan! :-) (vill heller köra de milen på bana) Mugge, jag skrev det där lite med glimten i ögat! Jag förstår vad du menar! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| guben älskar bmw och de skall köpa en 1 serie säger hon, var inne hos mig i går och kollade på bmws hemsida men 325 blir kar i henes garage ändå va kan en sådan var värd?? | |
| mugge bmw kör man ,merceders (taxi)åker man | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.