|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Länk där jag ppf`s dump på. men man hör litte dåligt på filmen men du hör väll litte i all fall.. det är 50mm sland som krävs och så måste du svetsa ditt ett 50mm rör på tryckröret. | |
|
hittade denna dump som säljs av kl racing....Länk. det är den 3:e dumpen, liknar ppf:s lite.. nån som provat den, e den bra/dålig... hur låter den, kvalité etc.. |
|
|
Tycker du den dumpen är lik PPF:s dump så tror jag inte du tittat på deras dump. Varför köper du inte en PPF dump, den fungerar ju klockrent å låter bra, den är ju inte dyr direkt. |
|
|
menar ju inte att den liknar den exakt.... liknar ju den mer än HKS varianten tex... de va så ja syftade, så ni skulle veta vilken ja menar... Just nu e de förmodligen ppf dumpen som gäller.. men hittade en annons där kl racing dumpen såldes, den e i princip ny o till schysst pris.... därför tänkte ja kolla om de finns nån som provat den o har några åsikter osv... |
|
| Jag vet tyvärr inget om den, men de som är viktigt med en dump är väll att den släpper ut trycker fort, inte håller på å segar bara för att den ska låta häftigt, så en dump som släpper snabbt och effektivt är väll de man ska ha. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.