|
|
|
|---|---|
|
Hej såg ett djäderbensstag som var till salu har suttit på en M3 E 36 passar den alla sexcylindriga modeller i 3-serien? MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk | |
|
bör passa alla e36or iallafall kan inte tänka mig att det skulle vara någon skillnad. Mvh/ Daniel |
|
|
Jag har för mig att 316 och 318 respektive 318is d.v.s de 4-cylindriga modellerna har en "egen" serie och de 6-cylindriga har en. Jag har nu hört med snubben och ska köpa den om han har den kvar. MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Om du har antispinn , så passar det nog inte. Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 |
|
|
Varför inte det? MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Du har en liten svart sak, som styr gaspjället ( antispinnet ) som kan sitta ivägen , Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 |
|
|
Okej, men jag tror inte det ska bli några problem men tackar som påminner om sånna saker :) MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Tyvärr passade det inte :( MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Det borde det väl göra? e ju samma kaross?? Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Skiljer på lite detaljer , typ gaspjället ( antispinn och annat ) som gör att du måste ha en modell , som inte går rakt över motorn, Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 |
|
|
*Automatisk stabilitetskontroll (ASC) Kika på hans länk till galleriet , så ser du den svarta dosan vid gaspjället . Länk Så funkar inte modellen av fjäderbenstag Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 |
|
|
Krister Andersson: Precis :( Så jag får lägga ut det på annons igen. MVH//Anton BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.