|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag ska upp och kolla på denna m3 imon kväll någon som känner till eller vet något om den som vore bra att veta? Länk? caller=mo_s&l=0&c=1&city=0 | |
| verkar väl lite billig? | |
| Vadå billig ?? En gammal bil är vad det är som är mkt svårsåld, med höga kostnader, den ska inte kosta mer enl mig såvida den inte är extremt fin !!! | |
jimmy/bmw |
pimpen det är den billigaste i sverige... |
| på pappret ja du vet hur det prutas på svårsålda bilar !!! | |
|
Hej va du och checkade in bilen ? va det inget att ha lr? själv kankse jag drar å tittar på den nu till helgen men om du vart där så kanske du kan säga några naktdelar? mvh |
|
|
Ser fin ut tycker jag. Bra däck och ny koppling. Är Vanosen helt ok så tycker jag det är ett bra pris. 12000mil är ju inte mycket heller. Frågan är ju om den e vinterkörd+ att limon e lite billigare än coupen också. Bilen:Länk /Henrik |
|
|
Det står inget om att den är sänkt i annonsen heller, för det är den. Kolla upp så det inte är kapade fjädrar eller nåt bara. Bilen:Länk /Henrik |
|
|
Jag var och titta och provkörde den men blev väldigt misstänksam bra och veta innan man kör och tittar på den är att lilla färddator displayn är dålig sen är där några skumma ljud när man växlar från bakvagnen men det kanske inte är dyrt och fixa men killen verkar rät händig med verktygen så han har byttat några saker själva men när man fråga honom om nått så var det inte mycket han visste så jag våga inte köpa den blev en full utrustad 3,0 istället Destineted |
|
| okey tack | |
|
Det är AC snitzer sänkning på den finns dok. En helt ok bil. Ring och prata med honom istället. Han är väldigt tillmötesgående. -Phil |
|
|
Pixelfel i färddatordisplayen är inte helt ovanligt... Löses lätt med elektronikrengöring. Destineted: Kul att du har joinat 3.0-skaran.. Fin årgång också =) Har du lagt upp några bilder på den? M3:an avställd 20051028, 77871 km - Länk |
|
|
Missljudet kan det vara bakvagnsbussningar, diffupphängning? Kanske så enkelt som avgassystemet som tar i någonstans, då han haft det nere vid kopplingsbytet. -Phil |
|
|
Kan inte svara me full säkerhet, men jag bor bara 5 mil från halmstad och brukar va där på helgerna... om jag inte tar fel så är denna bil hårt körd! observera att jag kan ha fel, men man brukar lägga såna bilar på minnet! Mvh Andreas |
|
|
de flesta M3:or får nog jobba ganska hårt ibland, det är ju liksom det som är meningen med en sådan bil.. /// mstrutsen |
|
|
jag bor i halmstad o bodde granne me han som hade bilen innan, han som hade den innan va runt 40 tror jag o va rädd om bilen o la ner pengar på service mm... han bytte senare in den mot en 330 på motus bil. det jag har sett av bilen så är det väldigt fin.. kan verkligen inte tro att den är skruvad elr nått sånt! helt klart värd att kolla på! Mvh Tim |
|
|
Antagligen fel bil jag tänkte på då! Motus bil är ju däremot inte kända för att va ärliga i alla lägen.... Absolut, M3or i allmänhet har nog gått rätt hårt. Men de finns skillnad ändå på hur de har gått.. lite skillnad att gasa av sig på bana och att burna när varje tillfälle bjuds!! Den M3 jag tänkte på utsattes nämligen allt som oftast för att rita svarta streck i asfalten.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.