|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Hittade denna otroliga e38 cabriolet: Länk Riktig drömbil =) | |
|
Haha minns att det finns några företag i staterna som gjorde lite småstöriga conversions på E38, S-klasse, CL, Eldorado mfl. Knappast linjeskön MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Se där, fanns en länk på ebay Länk MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
F*n vad mycket smaklöst Beverly Hills-skräp de gjort! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
-Håller med!! |
|
|
HAHAHA så smaklöst! Och vilken tur att de har en konceptstudio av BMW 645Ci Cabrio... de kan säkert bygga den bättre än BMW :) Undrar hur vridstyvheten är i denna: Länk Verkligen snygg inpassning och finish! Ser snarare ut som den vore byggd av fulla ryssar på semester från Ladafabriken. Mvh, Kalle |
|
|
Varför? Uch! |
|
|
När de ändå var på gång skulle de ju gjort den tvådörrars också. Fyrdörrars cab ser mest bara underligt ut. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Haha kolla Range Rovern. Varför är alla deras suffletter så sjukt disharmoniska med resten av linjerna? Fast Vanquish var ju småkul ;P MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Var är förresten Ovenholm, detta är ju hans typ av bilar... ;D MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Mercedesen (dessutom en ombyggd CL S-Coupé???) är bland det mest osmakliga jag sett!!! Varför kan den bara inte GÅ AV på mitten, o förintas i ett regn av URIN??????????? Ja, ja, ursäkta språket, men det var faktiskt det FÖRSTA jag tänkte på när jag såg den.... (vet att min hjärna inte är som andras...hoho;-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Haha, såna missfoster. /Micke |
|
|
Den är ju fantastisk! Köp bilen och beställ in snygg svid härifrån och åk med stil nästa sommar! Länk Nisse N |
|
| kolla på e38:an från sidan..bakdörren är högre än caben där c-stolpen var..ser konstigt ut | |
|
Nisse N: Hahaha :oDDD Undrar vad de skulle säga om man steg in klädd sådär, på BMW, o kikade på nya 7:an??? (givetvis ackompanjerad av tre skitsnygga "Ho´s"...) "-Har Ni den här 760LiA:n i Snövit pärlemor med rosa buffelläder?" (Dagen då alla på Individualavdelningen kräktes...samtidigt....) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.