|
|
|
|---|---|
|
Finns det att köpa cromade fönsterlister någonstans har provat att söka på internet men det kommer bara upp info om nya bmw med cromade fönser lister. Mina är av nån anledning svarta, och detta är lite kasst gjort. På vissa ställen syns cromet igenom pga att överlappningen släppt lite. Det ser ut som eltejp typ med sitter som as. Är det nån som vet hur man får bort det lättast eller vart man kan köpa nya till m5 -91? MVH //Kalle | |
|
Har du shadowline på din bil?? skall det inte vara det och någon har försökt att få listerna till att se ut som shadowline så vore det ju inte helt fel att fixa nya. Är det så att det skall vara shadowline så rek. att skaffa nya shadowline lister så att det blir som det ska vara. Kolla vad det kostar på BMW, det finns mycket delar som man blir förvånad över hur billiga dom är, annars så är det nog skroten som gäller. |
|
|
Jag tror inte jag har shadowline. Vet inte riktigt vad det är, men jag grundar min åsikt på att listerna verkar vara överlappade. MVH //Kalle |
|
|
Har du svarta lister även innanför dörrarna? Så är det på bilar med shadowline. Men det kan ju ha hamnat shadowline "a la sprayburk" där också visserligen, hur kan man ens komma på tanken att själv spraya en M5:a?? -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Nej det har jag inte, så jag tycker inte det stämmer. Nej spray är det nog inte mer likt nån slags tejp eller film men lika illa det. Ska försöka få bort det, men blir det inte snyggt är det ju bara att köpa nya. MVH //Kalle |
|
|
Nya cromelister kostade 2000kr per sida på BMW. Lite mycket tyckte jag. Ska nog kolla skroten. Kollade på BMW e34 m5 3,8 med shadowline paket idag och såg att även de hade vissa släpp av det svarta och att cromet syntes igenom. Kan det vara så att min är nån slagsblandning? Jag har svarta runt hela rutan, utom på den bakersta lilla delen, men crome på insidan. Det blev lite rörigt men hoppas nån förstår. Vill ju skaffa det som var original. MVH //Kalle |
|
| freakholm: Har svarta lister till fram och bakrutan i bra skick om du behöver sådana. | |
|
freakholm: Jag törs nästan garantera att din bil lämnade fabriken med kromlister, så skaffa sådana. Till fram- och bakrutan är det däremot alltid svarta lister på en M5 E34. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Det är ju svart på själva listen som sitter under rutan på fram och bakdörr och på listen som sitter över dören, som inte följer med om du öppnar dörren är det oxå svart. "Roffa" menar du fram och bak rutan eller menar du rutorna på fram och bakdörrarna? Jag är nog mest intresserad av att få en svart list som går över fram och bakdörrar. Listen på själva dörren är redan svarta och hela. Tror genom närmare jämförelser att jag har shadowline men med lite slitna shadowline lister ovanför dörrarna. Så jag ska börja jaga shadowline lister att ha ovanför dörrarna. Är det nått mer än listerna som skilljer M5 e34 med shadowline paketet från en vanlig M5 e34? Tack för all hjälp! MVH //Kalle |
|
|
Har tyvärr bara dom runt fram och bakruta. //Roffa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.