|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
roxxs, grattis till nya vagnen. ;-) Köpte du kanske bilen av Per på Novation? Gick den på 359`efter rabatt eller? |
|
|
Andrè: Nej, köpte av Anders, trevlig kille :-) Och ja, 359 efter rabatt. |
|
| roxxs, OK ;-) , innan rabatt? | |
|
380 nånting har jag för mig... Kollar inte på priset, bara beställer ;-) Näe, minns faktiskt inte, har inte kontraktet här just nu. |
|
|
Fick min bil idag, och jag är helt förälskad. Sen ska vi inte snacka om motorn, 3liters sexan gör sig helt rätt i denna bil, både jag och säljaren kom överrens om att ljudet i 130 var betydligt råare än i 330. Har kört ca 8 mil med den nu och det är utan tvekan den coolaste och sexigaste bil jag hitills rattat. M-paketet är jag väldigt nöjd att jag valde, fronten är väldigt hungrig. Det som har sagts om att RFT däcken skulle vara nästintill skräp kan jag inte hålla med om, men å andra sidan har jag ju rattat SUV innan denna bil så jag kan väl inte direkt utala mig mer om det. Det som även har klagats på både här och i vissa tester att panelen där AC och radio sitter skulle kännas billig och vara vek kan jag inte hålla med om, verkar som om BMW har rättat till det, i alla fall på min bil. Dessutom att jag fick bilen 2 veckor tidigare än utlovat gör inte heller saken sämre. Som sagt, efter ca 8mil är jag supernöjd. Way to go BMW! |
|
|
Grattis som vanligt vill vi se lite kort på pärlan |
|
| Ska fixa kort så snart som möjligt, innan den har hunnit bli allt för skitig :-) | |
|
Ja det e juh bara att gratulera till din nya fina bil. Vill åxo ha!!! Men det får bli senare när den fallit lite i pris, och ungarna har flyttat hemifrån. haha. Berätta gärna mer när du fått bilen. |
|
|
Bättre sent än aldrig... Tog lite bilder på min 130i igår, skickade ett mail till Gunnare som kanske har lust att lägga upp den tillsammans med de andra 1-serie som redan ligger på hans sida. |
|
|
Varför inte lägga upp några bilder under din profil? ___ //Ulf |
|
|
Ulf: För att jag inte är Pro medlem, och endast Pro medlemmar har tillgång att lägga upp bilder. |
|
|
Ok... såg inte att det bara kostade 185/år för att vara pro medlem... Nu ligger den där i alla fall :-) Länk |
|
|
Dubbel bonus....Bilder på en läcker bil + en ny Promedlem ___ //Ulf |
|
|
Har också lagt upp roxxs bilder i mitt 1-seriealbum på Länk /// Gunnar E. |
|
|
Vackert! Är den solid svart? Keep Your Distance! |
|
|
roxxs: helt rätt färg och fälgval! Det är samma fälgar som sitter på 130 i senaste BMW-Magasinet..dom är toksnygga! Jag kan köpa din bil sen då du tröttnat på den om nåt år :D ///Foppa |
|
|
Såg nu på gunnares sida att den är safirsvart. Keep Your Distance! |
|
|
Jupp, saphirsvart. Men foppa, det är inte likadana fälgar som 130i'n i BMW Magasin, den har 18 tummare, om du tittar närmare ser du skillnaden. Men det betyder inte att jag är missnöjd med dessa fälgar, ska dock bli intressant att se hur den ser ut med sommardäcken och M-sport fälgarna. Och jag tror du får vänta ett tag, har svårt att se att jag kan tröttna på denna bil, har ju bara vinterkört den än så långe :-) |
|
|
Höll nästan på att glömma... Tack Gunnare för att du la upp bilderna, en sak bara, har tyvärr ingen skinn i min bil :-) Kan se så ut, och eftersom jag inget sa... det är deras Flashpoint/Sensatec klädsel, känns(nästan) och ser ut som skinn. |
|
|
OK, ska rätta till fadäsen! /// Gunnar E. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.