|
|
|
|---|---|
|
Vet ni nått om denna BMW 525-01 Reg SCB-149 Länk Tacksam för svar. Är det nån som har handlat nån bil där? Ok firma eller? | |
|
Har varit där en gång: Länk Såg den bilen du relaterar till åxå: Länk Tittade inte så noga på den, men tyckte nog även den såg lite skabbig ut både på in- och utsidan. Rosten har börjat krypa i underkant på bakluckan och i underkant på dörrarna, brytmärken runt tankluckan osv. Kollade inte så noga, bara så du vet... /Magnus Min samling:Länk |
|
| Misstänker att denna firma ägs av Hedin bil (aukt. MB/Chrysler/Nissan/Chevrolet/Smart/AMG/Jeep/Cadillac/Hummer-handlare). I och med att de får in en hel del inbytesbilar så behövs väl antagligen en filial som tar hand om detta.... Gissar att denna BMW blivit inbytt på Hedin och skeppats hit. Hedin bil är ju en av de största privatägda bilfirmorna i Norden så de fixar säkert de defekter som e30cabbe angav. | |
|
japp begagnatcentret ägs av Hedin men bilarna är knappast bättre för de.. dom BMW-bilar jag har sett där har samtliga varit lite halvmuggiga.. för att inte tala om dom flesta MB... rosthögar är ordet! Däremot är de garanterat inget fel på sjävla handlare.. precis som rolex skriver är de ju ingen småhandlare precis... BMW CS #5139 |
|
|
Tack för svaren.Jag får leta vidare... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.