|
|
|
|---|---|
|
Hallå Hejsan... länge sedan man va runt på detta forumet. Har haft en MB CLK ett tag nu men kunde inte hålla mig längre utan köpte helt enkelt en 325 E90 idag. Titansilver, manuell med Comfortpaket inkl PDC och lite annat smått. Tråkigt dock med 16" orginalfälgar men kommer att införskaffa 18" elipsodfälgarna till våren. Skönt att slippa trött Mercedes nu!!. Med Mercan fick man planera in omkörningarna när man klev ur sängen på morgonen... men skön komfort. | |
|
Stort Grattis till en svingrym bil!! Själv har jag gått ifrån en V40 till E91, snacka om stort kliv uppåt =) Blir det lång väntan? Jag måste tyvärr hålla ut i 3 veckor till, det blir tufft =( ..men den som väntar på nåt gott.. |
|
| grattis till köpet...hoppas du blir nöjd med bmw:n..det är nog lit mer mos i 325:an så omkörningarna kommer nog gå bra :D | |
|
Grattis, du kommer inte att ångra dig! Kul att du köper en utan sportpaketet, du får en något komfortablare resa på vägarna än vad jag har... Keep Your Distance! |
|
|
Ja jag hoppade över sportpaket pga av prislappen. Jag kände att jag va ute efter en ny bil och inte mängder utrustning. Dock är denna begagnad kan jag inflika också... den har rullat 1000mil och är utplockad från BMW GBG i Maj-05 så det känns kanonrätt. Får hämta bilen på Fredag om allt går som det skall. Den skall in på Ditec behandling innan jag hämtar den. Livet är underbart när undelivet är bart |
|
|
Danne523: Hoppas att prislappen blev rätt! ;-) Demo vagn? |
|
|
Japp det är en Demovagn. Men inget jag fasar över. Livet är underbart när underlivet är bart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.