|
|
|
|---|---|
| Har beställt framskivor från bildelsimporten i Uppsala.De säger att det är bremboskivor, någon som vet något om deras bromsskivor? (man vill ju inte ha sämre kvalité än orginal....) | |
|
Tror knappast BREMBO är sämre än original. Det är ju ett väldigt känt märke bl.a. av special bromsar. Hur mycket kostar dom? Support Your Local Big Red Machine! -or else- Hells.A. NOMADS FINLAND |
|
| 695:-/st | |
| Kan verkligen Brembo bara kosta 695:-/st Det dubbla skulle jag tro, om dom inte nu har ett A-märke samt ett B-märke. | |
|
Har köpt det till min bil och haft det hela vintern fungerar bra för mig och det verkar vara bra kvalite. Patrik L |
|
| Brembo tillverkar standardskivor. Dessa är märkta Norbit (osäker på stavningen). Borrade Bremboskivor är tillverkade av annat stål och är dyrare. Sen finns även Zimmerman. | |
|
Brembo är väl hyfsade och tydligen inte så dyra. Har haft det på alla mina bilar. Köpte ett par skivor till min golf III;a och de kostade 109kr st ( Brembo ) Fast racing brembo är betydligt dyrare. Hålborrade och slitsade och sånna saker. BMW har ju riktigt humana priser om man jämför med Audi. MM |
|
|
Hör med www.peansweden.com 0370-76650 Dom för värstingskivor från reddotracing i orginaldimension. Specialstål och olika slitsningar beroende på behov. Dom e ju iochförsig lite dyrare. |
|
A-power |
Är det nån här som har nån längre erfarenhet av M5 (e34)???????? |
|
Det beror på vad du menar med lång tid.Är det nå särskilt du fiskar efter ??? |
|
|
Tjaa.. Brembo sitter typ "standard" på PORSCHE.. Sen så har de flesta rally, och racing bilarna Brembo - Sjukt bra kvalitet!! :) Olio |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.