|
|
|
|---|---|
|
Hej,Freaks.... nästa helg ska jag plocka delar på en 740-94. vilka delar ska jag i första hand ta? var sitter alla reläer? tacksam för tips...... | |
|
Reläerna sitter väl under motorhuven i boxen till vänster samt under baksätet. Vad du ska plocka beror väl lite på hur bra utrustad bilen är samt i vilket skick den är i jämfört med din. Kolla upp lite reservdelar som kostar mycket och plocka dem. Om avgassystemet är helt är det nog värt att plocka, orginalverktygssatsen är det många som vill köpa så plocka den. Fräsha bromsskivor kan nog också vara värt att ta dän. Hela skinstolar/säten, går alltid åt. Lyktinsatser kostar en del har jag hört. Några Spolarmotorer som reserv kanske? Fjädrar+Dämpare om du orkar skruva så mycket. Angående motordetaljer på 740 så vet jag inte så mycket värt att plocka, soppapumpar kanske. Slangar och slitdetaljer skulle jag hellre köpa nytt. Vems bil är det du får plocka av då? Eventuellt har jag en polare som behöver motorhuv samt en kabelstock Lycka till med plockandet =) |
|
| Ett tips; Plocka blinkers o rest spakar runt ratten. På min förra gjordes inbrottsförsök så de bröt sönder dom då. Annars databoxar med kanske. | |
|
Det kan vara en bra idée att plocka skivorna, inte för jobbigt men de är dyra nya. Själv är jag är i behov av en stötfångare fram. Maila mig gärna :) |
|
|
ingen som kan få tag på enn vindruta till en e32 jätte billigt? aaah BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.