|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
bustorp |
Länk "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
Den e inget annat än GULD ju! |
|
|
Vadåå det är ju reklam i världsklass -Never feel sorry for yourself.- |
|
Gemini__ |
Ruggigt bra reklam! =) |
| Klockrent!! vadå kaxigt?!! | |
|
Underbart. :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Bmw spöar allt. BMW e lag |
|
|
Duch kraft :P //BMW-Kimmo |
|
|
Jodå den filmen är bra. Men bästa BMW-kortfilmen i mitt tycke är ändå den med Madonna i 'Star'. Oslagbar. Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
håller med BMWCoupe! Mvh Jojje |
|
|
Här har ni filmen med Madonna. Länk |
|
|
Klockren reklam, synd att man aldrig fick sen den på tv i Sverige! Keep Your Distance! |
|
|
Köpte en DVD med BMW-filmerna (Seriösa kortfilmer) som t ex. "Star" med madonna, "The Hire" och en annan med kändisar som James Brown och Marilyn Manson m fl. Filmerna finns troligen på www.bmwfilms.com De är riktigt bra och med viss humor i (beroende på regissör). /Hammar |
|
|
Skulle kolla på ´star´ Funkar ljudeet för er när ni kollar på den, det gör inte mitt iaf. //BMW-Kimmo |
|
|
Subidius* Jag har inga problem med ljudet. |
|
|
Okej, får kolla om det funkar i den anrda datorn sen. //BMW-Kimmo |
|
|
Dom var båda riktigt bra! |
|
BMW_M3 |
denna va riktigt fet hahah |
|
Länk Den är rätt rolig. Precis när jag började undra vad fan sitter kameran på, får man svaret. |
|
|
BMWfilms: Please note that The Hire Films series is no longer available for download or purchase. Träligt! :( |
|
|
hammar: Längesen posten skrevs men var fick du tag på dvd:n med kortfilmerna? Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.