|
|
|
|---|---|
|
Nån som köpt dessa ??? Länk Jag funderar på att köpa dom som julklapp till Beemern för jag är trött på dåligt halvljus. Men eftersom dom kostar 6800:- så vill man ju veta att det blir bra.... Min BMW Länk | |
|
Jag har oså funderat på dom men vet inte om det blir bra |
|
| Är zenon då eller vadå , angel eyes ger inte bättre ljus. | |
|
Hewi: Dessa som FordLTD länkar till förutom angeleyes även xenon lampor på halvljusen. 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Hewi: Exakt som Jonsson svarat så är det både Angel OCH Xenon, därav det något höga priset :-( AngelEyes till E34 kostar "bara" 3400:- hos Stylabilen.se Alla priser finns här Länk Jag har mailat dom efter mer info om lysena så får vi se om det blir nån investering....... Min BMW Länk |
|
|
Jag köpte sådana lampor utan xenon dock.. men jag kan säga att kvaliteten på dessa var urkass! Det kändes bara man tog i dom. Båda halvljus glasen sprack rakt över å runt om. Som tur var så hade jag garanti kvar och fick lämna tillbaka dom till motor nord. Han rekomenderade även att inte köpa sådana igen pga deras dåliga kvalitet. Men snyggt som fanken blev det!! Ett klart lyft för bilen. Mvh Jojje |
|
|
Haas: Nej samma är det inte. Dessa du länkar till saknar xenonlampor. 328 [Avstäld]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| Jo,men om de är typ samma fabrikat eller att de är samma dåliga kvalité som de verkar på dom andra. | |
|
Haas: Kolla Jojje81's svar ! Han har köpt just de som du frågar efter tror jag och det var dom som var bara smäck . Tråkigt! för de verkar snygga..... Mailade dom och fick ett snorkigt svar att någon extrainfo hade dom inte ! Det blir nog biltema halvljusinsatser och biltema Xenon om inte någon har något annat bra prisvärt tips ?? Jag vill ju gärna ha både Xenon och Angel !! FordLTD Min BMW Länk |
|
| Några fler som testat dessa lysen? hur är kvalitén, passform? skillnad halvljuset mot original? bara att koppla in på original kontakter? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.