AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.097

Lokal kring Göteborg, några seriösa som vill vara med?

Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Jo, frågan har varit uppe förut men det blev inget? Nu testar jag igen, undrar om det finns 2-3 st. som vill dela en mindre bilvårdslokal? Vi skulle kunna vara max. 4st. med plats för 4 bilar.

Min tanke är att man ska kunna ha en bil/skalle ståendes där, jag kan tänka mig lägga max 2000:- i mån för hyra + ev. uppvärmning, el, mm. max. 500:-/mån. Kan även tänka mig att det ligger max. 5 mil från centrum, inom en radie om 5 mil alltså.

Tanken med lokalen vore isåfall, lättare rep. arbeten (ej. svets, lack, plåt etc.), vanlig service o bilvård -lite pyssel. Jag tror att det är lättare att hitta en lokal om man skippar tyngre arbeten, men det är bara förslag.

Finns det 2-3 serösa? I så fall bör vi mötas och sätta ut några annonser, eller någon kanske vet nåt redan? Tänk att kunna pyssla om sommarbilen 2-3 dagar i veckan i värme o lugn o ro inomhus...

Den nya kärleken: Länk

Mvh:

Zoltan
Visa användare
57
mehran
M3 97a
tja
jag tycker att din ide lätt grymt.

men lokal frågan e mkt svår ,finns knappt grage plats att få tag i.

jag grymt sugen på iden så du får gärna höra av dig om det blir nåt.

du kan ringa på 0739 162351
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Jag kommer att flytta till Göteborg inom en snar framtid, och då kommer jag vilja ha en sådan lokal, men det är mkt som ska samordnas innan flytt, t.ex. jobb, bostad med mera.

Men intresset finns.

___
Vagnparken: Länk
teamchameleont
jag har lokal för just detta ändåmal. 900kvm. men jag har letat som en idiot efter folk som vill vara med. men inget svar. fem mil från gbg.. bra hyra... hör av er om ni är sugna..
Visa användare
57
mehran
M3 97a
hej igen ,
var liger lokalen .
vilken stad pratar vi om?

är området säker mm,men visst vi får väl bestämma träff alla som e sugna och kolla på det.

det ska bli roligt

teamchameleont
en o en tar jag emot enbart, jag vill se vad jag har att göra med, då min bil står i samma garage, o den är för dyr för att bli stulen eller så där.
missförstå mig rätt, jag är rädd om min ögonsten, så man vill ju bara ha seriöst folk i garaget.
det är 900kvm, det skall till lackbox,jacuzzi,bar,kök,övernattningslägenhet o etc etc...
Visa användare
57
mehran
M3 97a
jag fattar...

jag vill bara veta ungefär var lokalen ligger jag bor partille.

sen tycker jag att du gör helt rätt i att ta dit seriösa folk.

jag ska ha min mc och m3a där tänkte jag,
jag vill samma sak som du. jag vill inte heller bli av med nåt.

jag kan dela med mig av mina kunskper också.
jag driver en rekond firma i gbg .

ska bli kul med ett gäng bmw folk.

teamchameleont
jag har en utställnings 750..
så det är lite pengar i den..
ja det skall bli jävligt kul, men än dock så är det så att jag vill ha personer jag kan lite på, o det vill ju ni me som sagt..
säger inte vart det ligger än, utan efter samtal elelr msn korr så kan jag klargöra det, partile är inte så långt bort, då man kan köra många vägar hit...
Visa användare
57
mehran
M3 97a
hur kommer jag i kontakt med dig.

teamchameleont
ge mig ett nummer eller en msn adress elelr mail, så kontaktar jag dig.
Visa användare
57
mehran
M3 97a
0739 162351

ring när du vill
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.