|
|
|
|---|---|
|
Hallå på er alla. Behöver hjälp med min telefon som sitter i en 750-94. Har läst alla inlägg gällande telefonerna,men ändå inte lyckats finna denna lilla svarta box. Har testat att sätta in tele-kortet fram vid luren,men det funkar ej. Läste att det finns ytterligare en slot i skuffen. Har snart slitit ur halva inredningen i bak för att finna denna,men resultatet har blivit NOLL. När telefonen startar så står det att det är en Pioneer Gsm,sen kommer den tyska texten upp där det står något.... Jag har hittat 2st boxar. En sitter bredvid cd-växlaren och en sitter innanför klädseln på vänstra sidan ganska nära bakljuset. Den som sitter bakom klädseln sitter fast skruvad bakom någon sorts plåt eller vad man nu ska säga. Har försökt känna efter om det finns någon slot på den,men ej funnit den. Man kanske måste skruva loss den för att komma åt den bättre? Den är svår att komma åt. Den andra boxen som sitter bredvid växlaren har jag inte en susning om vad det är. Hoppas fortfarande att någon kan hjälpa mig. Mvh Kevin | |
|
Det finns flera varianter och leverantörer, det är Motorola som har svart huvudenhet med inbyggd kortläsare. Har du hittat telefonens antenn, isf följ kabeln så hamnar du vid telefonen. Inte omöjligt att det är en specialvariant om bilen är såld i Tyskland, för c-netz t.ex. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.