|
|
|
|---|---|
|
Hej på Er Någon som byggt låda till M3 Cab? Skall bygga i vinter och skulle behöva lite tips. | |
|
Ingen som har något bra tips??? har idag 2 styck 10" som sitter kon mot kon, och tycker detta låter lite "duffigt". Dessa 2 är dock kanska gamla (säkert lika gamla som bilen). Kan jag kanske bara byta ut dessa mot två nya? |
|
|
Hade en vanlig 12 tums Mds låda i min m3 cab det funkade bra!=) |
|
|
Fast då försvinner ju allt utrymme. Hade tänkt mig ha lite plats kvar. Vill gärna att det skall passa under cablådan. |
|
|
Jag vill oxå ha in basen under cablådan. Så som det är nu ---> Länk är ju bara bökigt. Visst, det låter bra men var är utrymmet? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Utrymme +cab = inte bra för basbygge. Borde gå att bygga en låda med 2x10" som får plats. |
|
|
Hmm..nu är ju inte jag nån som vet hur en BMW är uppbyggd, varken i dörrar eller i "skuff". Men då jag sj är bilstereoförsäljare, så snackade jag med en kille i Blekinge som har butik, o han hade byggt om o montert 4st 6½"kit i dörrarna på en bmwcab (o de finns väl bara 3-serie cab?). + en 10" bas bak för lågbasen. Elementen i fråga var CDT AUDIO cl6 kit. Blev bra drag i den bilen ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.