|
|
|
|---|---|
|
Tog en Resa i fredags från Falkenberg till Växjö. Då ser jag en blå M5 e60 en Kille kör den rätt in i en biltvätt. Man hade ju kanske skött den bättre än så men har man $$$$ så har man. Men dom bilarna är ju ämnade för stora plånböcker. Är det inte hemskt? Ps Lamborghini bromsar till en diablo 1991 80000kr. Men man hade nog gjort lika dant. JD. | |
|
Kan ju nog hända att denna gentleman med denna bil inte tvättar själv som så många andra. Finns faktiskt folk som är hemskt hemskt fina av sig:) Dock behöver detta fallet inte vara så. Jag tvättar nog mina bilar i biltvätt ibland, men kan jag bara och har tid så handtvättar jag. Länk |
|
|
Bättre tvätta i biltvätt än inte alls! Mvh Ulf |
|
|
Var det högtryck utan borstar får vi väl säga att det är ok, Eller hur? "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| var det en hartge M5? blå med hartge märken istället för bmw märken? hartge fälgar? Isf så var jag på plats när han hämtade den i uppsala. | |
|
Det va inga Hartge märke på den nej. Men det va en vanlig borst-tvätt men det är klart om man har dom pengarna så spelar det nog inte så stor roll det är bara att gratulera. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.