|
|
|
|---|---|
|
Ja som sagt bra pris och låg mätarställning eller vad tycker ni ?? Länk | |
|
Den har körförbud! Haft 11 ägare sedan importen i mars 2000. Dessutom har den rullat 2000 mil sedan den senaste besiktningen. Och då känns det lite lite med 15800 totalt. Känns inte helt okej om du frågar mig. |
|
735 |
Såg den också, ser lite ledsen ut med "små" M-kopior. Antingen lite taskig bildkvalité eller så är lacken sjabbig, kan mycket väl vara det första. Körförbud, det stämmer ju med reg plåten ;-) BMW-förare älskar oftast! |
| Det billiga priset tyder ju oxå på att firman är angelägen om att sälja den ganska omgående. Jag tror inte att bilen är helt ärlig. | |
|
Nej det verkar inte så alls !!!! 400 HK och diffbroms |
|
|
pimpen: Har du varit och kollat på den? |
|
| LexCom: Nej åker i morrn om jag får ledigt !!!!!!! | |
|
Klart du får ledigt ;) Var noga med att kolla servicboken så att den inte är fejkad. Om den har 400 hk kanske den inte går igenom besiktningen pga avgaskraven. kanske det e därför det är körförbud på den...! |
|
|
vem säger att denna har 400 hk ?? hur har man trimmad den ocgh vem har gjord jobbet ?? och i så fall skall priset rimligen vara högre ! |
|
| Är väl chippad till 400 hk (skratt) en del chip kan ju ge några hundra hästar haha !!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.