|
|
|
|---|---|
|
Den har de krav jag ställer är tveksam till färgen och bor 50 mil ifrån tycker ni det kan vara värt att åka o titta på den ?? Mvh Niklas | |
|
Länken saknas -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Damn hur kunde jag , här kommer den iaf :) Länk Nikke |
|
| Priset är ok tycker jag. | |
|
Ta reda på som mycket fakta/info som möjligt innan du åker, och räkna inte med att få korrekta svar, det kan vara bäst att låta ägaren berätta om bilen i stället?! I går ringde jag på den sist tillverkade 540iAT E34, en-9606, frågade bland annat om det fanns rost vid tankluckan? Svar: nej, var den rostfri där? Svar: nej. Priset är okej om bilen är i vettigt skick. Mvh Stephan |
|
|
AC ur funktion "ska fyllas" Buckla på vänster skärm Sportskinn förarstol ett hål Lite rost , ingen servicebok, det var vad jag fick fram i storra drag, maskinellt skulle den va helt ok inga vibrationer........ Känns som hmm jag vet inte vad men inte 28 iaf ... Nikke |
|
|
lr denna kan jag tänka mig hämta direkt....... Länk snikig dock inga elhissar bak ingen ac #som inte funkar" ingen taklucka hehe samt mer mil ? Vilken hade ni valt ? |
|
| jag hade valt den senare bilen. hellre mindre utr. och mer mil och få en helt rostfri bil. | |
|
Vad är den röda värdLänk , kan jag få igen pengarna ?? ac ur funktion sportskinn "hål" Lite rost samt ingen servicebok ,buckla vänster framskärm...... 25k ? Mvh Niklas |
|
|
Vill du ha igång AC:n? Kan kosta rätt mkt. E |
|
|
ac:n vill jag ej ha igång då ja tänkt mig att bara ha bilen över vintern o fixa till den lite sen ska den säljas igen.... Men vad säger ni om "värdet" ,vad ska jag ge max för att få igen pengarna ?? Mvh Nikke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.