|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Mer finns här om nån vill se: Länk Fotograf: Johan Emterling _______ /Chrille | |
|
Vita fälgar rockar! :) Körde vita 18" på Audin :D Shysst bil, men orange kommer tyvärr aldrig vara min favoritfärg. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Jag tycker den Orange'a färgen rocker stenhårt! Vita fälgar lika så... Jag är inte mycket för dekaler men på din bil passar dom av någon anledning... Snyggt! "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
Hälge |
Sveriges klart häftigaste E30. (Kanonsnygg) Vore kul att få se lite bilder på interiören.... |
|
snygg som fan ;) vad använder du för kamera då du fotograferar? DTM system och rak 6a ;) |
|
| Ja det där har du lyckats med. Riktigt tuff bil härlig färg passar modellen | |
|
Tack för kommentarerna, inte jag som fotat utan en polare, han använder en "Canon EOS 10D" o så har han 3 lika objektiv han växlar mellan... _______ /Chrille |
|
|
Har du inte funderat på att få med den i Bilsport Chrille? Det vore ju nåt och den förtjäner att vara med där =). DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Såg att du har Diod glödlampor bak, vart köpte du dom? Är väldigt sugen på ge min e36 Diodljus bak. DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Blir ev. Street X-treme efter vintern, blir lite mer små mods och snigel på grenröret. Diodglödisarna köpte ja på Mekonomen, och baklycktorna från Realcar. _______ /Chrille |
|
|
vad tar dom för diodernaglödisarna på mekonomen? har funderat på det med men har bara hittat på nätet. visste inte att dom hade sådant där.. MvH Bmw 4-ever |
|
|
är troligen som Realcars priser, hittade lampor där och mekonomen tar hem grejer från dom iaf där jag bor. 100 kr st på Realcar DTM system och rak 6a ;) |
|
| Härlig bil, men självklart undrar man vad det är för ljudsystem som sitter i :). Bilder från insidan skulle inte klaga, har hört det viskas om att det är tjejen som att sytt ihop något. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.