AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
569

Strul med telefonen

Ke
26
Kevin_the_boy2005
Bmw 750IA-94 (E32)
Hallå på er alla. Behöver hjälp med min telefon som sitter i en 750-94.
Har läst alla inlägg gällande telefonerna,men ändå inte lyckats finna denna lilla svarta box. Har testat att sätta in tele-kortet fram vid luren,men det funkar ej. Läste att det finns ytterligare en slot i skuffen. Har snart slitit ur halva inredningen i bak för att finna denna,men resultatet har blivit NOLL. När telefonen startar så står det att det är en Pioneer Gsm,sen kommer den tyska texten upp där det står något....

Hoppas någon vill hjälpa mig...

Mvh Kevin
Ke
26
Kevin_the_boy2005
Bmw 750IA-94 (E32)
Jag har hittat 2st boxar. En sitter bredvid cd-växlaren och en sitter innanför klädseln på vänstra sidan ganska nära bakljuset. Den som sitter bakom klädseln sitter fast skruvad bakom någon sorts plåt eller vad man nu ska säga. Har försökt känna efter om det finns någon slot på den,men ej funnit den. Man kanske måste skruva loss den för att komma åt den bättre? Den är svår att komma åt. Den andra boxen som sitter bredvid växlaren har jag inte en susning om vad det är.

Hoppas fortfarande att någon kan hjälpa mig.

Mvh Kevin..
Jag vet inte hur det ser ut på en E32 tyvärr.. På min sitter modueln så nära lyktorna som möjligt och längst ut mot plåten... Sedan var det lite svårt att förstå var själva slot'en är men modulen är den minsta av de alla och borde inte vara såå svår att identifiera?

/M
Ke
26
Kevin_the_boy2005
Bmw 750IA-94 (E32)
Hej Darklight. Boxen som sitter på vänstra sidan sitter ca 15-20cm från bakljuset. Den sitter monterad mellan plåten och ett stag om man nu kan kalla det så. Den andra boxen sitter monterad till höger om växlaren under hatthyllan. När jag tar bort plastkåpan runt den så tittar en liten box fram med några kablar.(vet ej vad det är). Får väl ta och undersöka dessa i morgon igen...

Men tack för hjälpen.

Mvh Kevin
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.