|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tror inte han släpper den röda, kompletta (dörrsidor, mm) skinninredningen under 4000:- då den är i riktigt bra skick!!! Förmodligen ingen idé att pruta...Då de är OVANLIGA SOM FAN! Den kommer från en lågmilad, specialbetälld, Alpinweiss E23 735iA-85, med ALLT i, som jag rensade när den skulle skrotas, o jag fick betala "mumma" för den bilens rättigheter...Men vad gör man inte, för en E23:a ;-) /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Jag har litet delar kvar, om Du är intresserad: *Bägge bakre C-stolpar: med ellipsoida läslampor, i nyskick! 450:- *Komplett klimapanel i nyskick! 700:- *Stora färddatorn i nyskick! 1000:- *4st fina sommardäck Michelin 205/65-15! 400:- *Mittkonsol Executive, med väljarenhet för ZF4HP22EH i fint skick! 350:- Skickas mot postförskott/alt. bet. för Bussgodsfrakt! Rabatt lämnas givetvis vid köp av ALLT :-) /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Efter denna långa konversationen är vi snart under "bästa kompis pris" hehe. Mittkonsollen kan vara interssant då det är skruvhlål i den befintliga. 4k är ett bra pris för innredningen, har lite ont om pengar just nu men jag sparar hans uppgifter tills jag har sparat upp pengar till den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.