|
|
|
|---|---|
|
Tråden blev raderad för annonsering (dock var det inte jag som länkade till annonsen).. Vi kan iaf konstatera att det är svårt att sälja en 325:a.. kanske beror det på bensinpriset eller ett överpris... /Jimmy Länk | |
|
Jag är den skyldige då! Hmmm konstigt att tråden raderades, annonsen var ju inlagd här på AP... Ledsen att din tråd raderades på grund av mig, jag ville bara vara till hjälp! :-(((( Borde inte bara mitt inlägg raderats?!! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
haha... abbe... Jaja skit samma... var inte så intressant tråd iaf.. /Jimmy Länk |
|
|
Sänk priset så kommer jag och hämtar den :) ...eller börja mad att kolla dina mail och sätt på telefonen. Skämt och sidor, finns den kvar så är jag intresserad. Ring gärna vill ha mera info än vad annonsen säger //Micke. 0733-306003 |
|
|
Är så många som ringer och mailar så man tappar kollen lite på vem som är vem :) /Jimmy Länk |
|
|
Lite less man blir på alla som ringer och bestämmer tid för provkörning och sen aldrig dyker upp när man är hemma och väntar. typ 10 pers nu som ej har dygt upp. /Jimmy Länk |
|
|
Bilen nu såld.. Efter en ny annons på blocket så haglade det in mail... Denan gång var jag inte lika ärlig i annonsen och det drog visst till sig fler intressenter.. Självklart så gick vi igenom bilens små skavanker via telefon... /Jimmy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.