|
|
|
|---|---|
|
Hej är på väg att beställa en ny 530dAT Har valt följande utrustning: COMFORT: Skjutbart armstöd fram, Parkeringsdistanskontroll, Xenonstrålkastare, Klimatautomatik med utökad funktion, Klädsel Läder Dakota. ADVANTAGE: Larm, Fällbara ryggstöd inkl skidsäck bak och mittarmstöd med förvaringsfack och 2 dryckeshållare, Farthållare, Dryckeshållare fram M Sport paket M Bakspoiler Radio Bmw Proffesional Automatisk 6-stegad växellåda Metalliclackering Är det något som jag ska välja till. Eller funkar den här utrustningen. Tänkte sen när man ska byta om den blir svårsåld om något fattas. Någon som har nå förslag. Mvh Daniel | |
|
Mycket fin bil du tänker beställa! Kom just hem efter en liten tur i vår 530dA :-) Personligen så gillar jag aktiv styrning, samt Logic 7 stereon skarpt! Du har dock det vettigaste med på din utr lista. Det som man måste ha: -Xenon -Andra stolar än standard -Läder -sportratt ;-) -aut låda när du kör diesel -farthållare. Sen kan listan göras lång med andra knappt så nödvändiga med sköna tillval: -Komfortstolar (man sitter bra i sportstolarna, men komfortstolarna är snäppet bättre) -Logic 7 !! - Navi Proff. -Aktiv styrning -Röststyrning -Bluetooth telefon (hur smidigt som helst!) Lycka till! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
735 |
Gurkan: Tycker att du ska prova femman i olika utföranden innan du bestämmer dig. Vissa tycker den aktiva styrningen är klockren, själv är jag inte lika övertygad. Anser std styrningen är kommunicerar på ett mycket bra sätt, det finns ju en anledning varför M5:an inte har den ;-))). Prova de olika stolarna innan du skriver på kontraktet, tycker de vanliga stolarna funkar kanon kört 75 mil på en dag med ett stopp utan problem. Komfortstolarna är sköna att sitta i, har inte åkt långt i dessa dock. Vissa säger att de är underbara, medan andra klagar på ryggont efter dessa... Dessutom väger dessa 25 kg extra styck lr ngt sånt. Det är klart att det är skoj att lassa på en massa utrustning, tror bilen kanske blir mer lättsåld en dag med detta, men utrustningen kommer ha ett värde på en bråkdel av vad det kostat. Själv "snålar" jag hellre på lite utrusting och siktar på en sommarbil från Weissach istället ;-) En sak som det dock inte ska snålas på är; ett par snygga fälgar till V-däcken oxå, då det ser för taskigt ut om man köper en bil för en 500-hundring och tutar runt med navkapslar från OK. Lycka till med ditt köp! |
|
tack för svaren. finns ju lite och fundera på innan ja skriver på. Mvh Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.