|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en bil som jag helt klart vill ha nu men problemet är bara att den har integrerade barnstolar i baksätet vilket gör baksätet till en järnsoffa... väldigt hårt när man sätter sig där... Funderar på att köpa ett nytt baksäte på skroten (färg:svart) är detta krånligt att byta ut? Hade ni köpt en annan bil? Dvs bilen hade bara positiva egenskaper förutom baksätet... Jag har kollat lite på skrotarna och de verkar ju ha en del baksäten. Men hur är det med sätena... kan jag använda sedanens baksäte till touringen? själva syttdynan pratar jag om nu och inte ryggstödet. Mvh Mikael J | |
|
Hej själva sättet är det samma i grunden men ryggstöd är är annan sak så det måste funka! Det görde på E34 iaf! MVH Peter |
|
| Okie.. Tackar för svaret | |
|
Tjena! Jag gjorde precis tvärt om! Bytte orginal svart skinnsäte till ett med integrerade barnstolar. Det enda som skilde var att jag fick klämma dit ett par gänginsatser som sitter under barnstolarna och inte fanns under mitt orginalsäte. Tycker själv att baksäte med integrerade stolar är toppen när man har tre ungar att fylla upp baksätet med, ger mer plats för att få dit bältena tex, samt att benvinkeln för barnen blir bättre! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.