|
|
|
|---|---|
| Vad är de för skillnad på fronten och vingen på en m3 e30 och en evo m3,är det evo vingen som har den flärpen på?vart man kan få tag på evo saker gärna i kolfiber! | |
| www.s14motorsport.de | |
|
Det beror även på vilken Evolutionversion du menar. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| förklara gärna vad skillnaden är på de olika vingarna och fronterna! | |
|
Evo bilarna har ställbara delar på front o vinge. Har själv en sådan vinge till min E30. Har för mig att www.nfs.nu sålde den ställbara vingen. Men de va ett tag sedan jag va där o tittade. |
|
| Kan föstå att de va ett tag sen du va på www.nsf.nu | |
| Hahaha du såg mitt stavfel nu va,morgontrött så slog ja in nsf.nu istället för nfs.nu!tyckte de va dåligt me bmw delae iaf,men nu hitta ja tackar! | |
|
Nu är jag inte riktigt hundra men Evolution 1 hade inga påbyggnader på frontspoiler och bakvinge jämfört med en "standard" M3. Evolution 2 hade fasta "påbyggnader" på frontspoiler och bakvinge medan Sport Evolution (3) hade ställbara delar på frontspoiler och bakvinge. Rätta mig om jag har fel! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Sörpan: Vad hade Evo 2 för påbyggnad på bakvingen? Trodde det bara var fronten som var annorlunda på den. | |
|
Det Sörpan menar är en liten spoiler som sitter under den vanliga vingen, se här; Länk Kolla förresten på m3e30.se så slipper ni fundera! -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
| Då är jag med. :) | |
WIKING |
Finns en kille i Holland som säljer "complete carbon rearspoiler evo3 style 395euro, gfk whit carbon flipper 350euro complete gfk 295euro Han har även dörrar,luckor,skärmar,luftintag,stötfång fram+bak och spoiler. även carbon airbox kit box+ansaug. KÖHLER 2,5 |
| WIKING:Har du nån hemsida till holländaren! | |
| ja, den adressen vil man ha!! | |
|
Wiking: Har du sett hans produkter? Hur är finishen? Jag är på jakt efter evo3 bakvinge och det där lät som bra pris på delarna. Om man köper en bakvinge helt i kolfiber och lackar den vit, blir man idiotförklarad då? ; ) |
|
WIKING |
Har adressen här någon stans skall se om jag kan hitta den. Han har mig veterligen ingen hemsida. m3jonas:Jag har inte sett hans produkter, han påstår att bakvingen skall hålla hög finish han har visst ett par olika leverantörer vingen kommer från hans bästa. Ang måla den : man kan väl knappt åka med den svart den skall målas i bilens färg, jag skall ha min helt i orange även "läppen", det med kolfiber det är väl bara vikten man är ute efter inte färgen. Han skall även ha carbon dörrar till M3an mycke högt vill ha värde på dom. KÖHLER 2,5 |
| Kanon bra om du kan få fram hans mail eller liknande så man kan få bilder på sakerna! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.