|
|
|
|---|---|
|
Jag har varit och kollat på en 525 iAx Touring i helgen och har lite frågor: 1). Jag har hört att drivlinan (utom motorn) är den samma som på Sierra Cosworth, stämmer det? 2). Den hade automatisk nivåreglering, hur funkar det? 3). Är det några speciella detaljer på denna modell som brukar behöva bytas efter ca 15000 mil? mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. | |
|
1. Ja, det sägs så. 2. Hydraliskt system, gemensamt med servostyrningen. Ökar trycket i fjäderbenen när dessa trycks ihop. Praktiskt taget outslitligt enligt verkstan, dvs bra. 3. Främre fjäderben verkar lite veka, kostar 2200:-/st /göran, vintermannen/ |
|
|
En grej till som jag tänkte på. Hur gör man för att kolla funktionen på ac'n när det är kallt ute? Det är ju svårt att känna hur kall luften blir när den redan är kall. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
| Åk in i ett varmgarage (större parkeringsgarage förslagsvis) och testa AC'n. | |
|
...och ännu en gång har man lyckats visa hur dum man är...... Tack för hjälpen. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.