|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det ngn här som sett teknikens världs sladdtest (älgtest) av nya 523i. Det verkar inte ha gått så bra. Ska man köpa den äldre modellen istället. Blir lite tveksam efter detta... (Lite ironisk i rubriken i fall ngn undrar) | |
| Troligen är det något fel på testbilen. | |
|
Länk Wanna know how it feels to Die? Touch my car, and you WILL find out! |
|
|
Jag vet inte! jag skulle inte vilja lägga mina pengar på en bil som inte ens får 5 stjärnor i Euro Ncap Fel på testbilen? De har ju testat 4st? Är det fel på alla? |
|
Helga |
Tror nog att de som tycker att man skall köpa "den äldre bilen" rättar sej efter sin plånbok. Och köper den ännu ädre bilen.......... //Helga |
| RunCrap däcken borde vara en option snarare än standard! Jag vill i alla fall inte bli testpilot åt däckindustrin... | |
|
Hallå! att köra bakhjulsdrivet är riktig känsla! jävla fuskisar kör framhjulsdrivet...köp en äldre bil och sladda lite=bättre förare! Var jag elak nu? Peter. |
|
|
halvgute: Nu var det inte direkt frågan om framhjulsdrifet vs. bakhjulsdrivet eller hur mycket körglädje man behöver då man väjer för en älg eller ett lekande barn.... Jag tycker 5-seriens uppförande i undanmanövern är allvarligt. Det spelar nog ingen roll hur bra förare man är, om bilen börjar dansa ringdans på vägen vid en kritisk situation. En BMW ska vara BÅDE bjuda på underhållande bakhjulsdrivna köregenskaper OCH säkra köregenskaper vid t ex en undanmanöver. Inte antingen eller...! Runflat-däcken är skräp och DSC:n måste vara felkalibrerad. Verkligen stor skandal om inte BMW lyckas få ordning på detta. Särskilt i tanke på att bilen dessutom bara fick 4* i EuroNCAP! |
|
|
Jaa..bra med respons! Uppmärksammade sista testet med Bmw:n,jag får hoppas att det är en programvaruhistoria,andra bakhjulsdrivna fordon sköter sig utmärkt vid dito prov. Peter. |
|
|
Håller med bmw-chrille här. Blir intressant att se om bmw fixar det här. Släng run-flat däcken , om det är det som spökar..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.