|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Börja tröttna på tvivelaktiga 530 T på blocket. Dags att ta sig i kragen och bege sig söderut igen. (Var några år sen sist:)) Någon som har någon erfarenhet av denna firma.Länk Söker egentligen en med M-paket men denna ser fräsch ut.Länk Kommentera gärna och tyck till om objektet. Mvh Elliot | |
|
Ingen erfarenhet av firman - men bilen ser väldigt fräsch ut! Mycket fint utrustat, kanske en automat låda hade suttit fint, om man nu gillar det ? 530-motorn går riktigt bra med automat, men givetvis bra med manuell också. Lycka till! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Bilarna ger ett prydligt intryck, handlaren sisådär men det är bara köra den vanliga rutinen att kolla upp ev garantirep + ringa till verkstäderna där den servats och ev. prata med föregående ägare. Lycka till! M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Elliot_L; Bra! Jag rekommenderar BMWhandlare eller åtminstone en handlare som erbjuder en garanti som kan utnyttjas i Sverige, min fars 530iA-01 får just nu en ny bensinvärmare på garantin, kostnad 15tkr+, det finns en Orientblå, 4 månader äldre med 1200mil mer för samma pengar som har Premium Selection och komfortstolar hos en BMWhandlare då tycker jag att den silverfärgade borde vara billigare än €17450 för att vara attraktiv. Håller med Sim om att 530i E39 går mycket bra med automat, långt över förväntan. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.