|
|
|
|---|---|
|
För jag hittar knappt en enda till salu men efter noga betänkestunder så har jag kommit fram till att manuell är det enda alternativet för mig..... vad ska man ge för en sån vagn i bruksskick ? Mvh Niklas | |
|
Se mitt svar i denna tråd... Länk Pris? För en lågutrustad, långmilare, av modellår 1994 från 40tkr, om den inte behöver alltför mycket jobb, sedan stiger priset upp långt över 100tkr om du vill ha en 540iM-Sport eller M540i i bra skick, dom dyker säkerligen inte upp i Europa, så priset färdigt i Sverige blir ännu högre, här gäller M-Paketare med ett inte lika avancerat chassi och standard 540-bromsar som ett roligare alternativ, jag känner till 6st förrutom min i Sverige. Mvh Stephan |
|
|
nikke25, kanske... men bara kanske kan min 540 iT vara till salu. ligger o tittar på en Alpina. 95á 22k mil en av de som inte e stort utrustade. standardskavanker finns, småbubblor vid tanklocket o så. Dock stenhård i leder o dyl... fungerande nivåreglering osv. Även fixad AC... ny kyl o fylld i somras... kvitton finns. Hojta till på 0709-536908 -om- du e intresserad Reqan/Rickard Ps, bilen finns för titt i gbg. |
|
|
Regan : vad är det för färg , är det sportstolar o dyl, taklucka ?? Sen det intressantaste vad är det för pris ?? Mvh Niklas |
|
|
Svartmetallic, ej sportstolar, ej taklucka... förlåt kort svar.. men e ledig imorgon o festen har startat. Inte så seriöst i en "säljes" men ja, det är inte en säljes.. det är en "kanske" Återkom gärna imorgon på tel-nr ovan så begås inga misstag //Reqan/Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.