|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Hittade den tjeckiska E32 på nätet. Lite udde styling kan man säga: 1. Länk 2. Länk mvh don_salvatore87 | |
| Förstord var ordet. | |
|
Det liksom känns var hockeyfrillans ursprung verkligen kommer ifrån. Tanken blir ju:Vad fan håller dom på med?? Mvh Dic! |
|
|
Urrrkkkk!!! Det var inte helt smakfullt.... Hur kan de göra så fula saker, när de är så bra på att göra öl? Hehe :-) /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Vad är det som är felet vad är förstört, att den inte är orginal eller? //BMW-Kimmo |
|
|
Japp! Just det! Jag ser helst en E32:a i originalskick. Ok för vita blinkers, snygga 17", kanske en Bilstein 40/35mm sänksats, men där tar det stopp för min del....men smaken är ju som sagt som baken :-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Ja den går ju att återställa och då är den ju knappast förstörd. //BMW-Kimmo |
|
|
Gillar det han har gjort med "bakljusrampen" resten kan han gärna få behålla... Mvh //M(arkus) |
|
| Gräslig, ser ju ut som någe j**** rymdskepp. =( ush Ljusrampen kan han gärna få plocka tillbaka på sin lilla japanska framhjulsdrivna skitbil. | |
| E32:a med rånarluva : Länk | |
|
Hmmm... det är ju det där som kallas bil-bh...(av äckligt, tunnt gummi/latex) o skall skydda mot stenskott, o det är ju egentligen inte fel, men det är INTE snyggt... Det är naturligtvis ett Amerikanskt påfund....o kom till i slutet av 60-talet...hoho! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Den va fet , ärligt jag tycker det en e32 är inte speciellt snygg original .... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.