AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
456

SV-såld M3-96 Coupe??

Plutoboy
Vad ska man betala??Den har gått 12000mil,bromsskivor fram behöver bytas,kopplingen likaså,den har något slitet skinn,har ingen lucka,liten dator med displayfel,fin utvändigt,
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Betala max 170000:- eftersom du måste byta lite grejor också..
Skivor och klotsar fram = 4500
Koppling = ? 10000
Liten dator = 2-3000?

Klent utrustad .... 170000 låter i överkant av spannet.
Plutoboy:
Du verkar inte alltför munter, leta upp en som du vill ha istället, det finns många att välja mellan.
Smakar det så kostar det.

Ola
Svensksålda bilar ska väl va så mycket bättre enligt vissa, men den verkar va allt annat en fräsch??
150k max skulle jag ge för en sådan !
mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
Jag råder dig att låta bli att köpa.Du kan hitta bättre bil för bättre peng...Men har man fastnat för en bil så....
Plutoboy
OlaE:Jag är inte alls besviken eller snål det va bara en vänlig fråga vad en sådan kan kosta.Visst jag kan mycket väl tänka mig att köpa en annan men efter att sett allt importskräp som alla är lika fina när man ringer,väl på plats är det bara hoplappat.Det finns bra import det vet jag men har inte hittat den rätta än.Kanske nån som vet en Coupe 96 eller nyare?
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jag blir så LESS på att läsa ordet "Importskräp" hela tiden, det finns jävligt risiga Svensksålda bilar också, de flesta (ärliga) tyskimporter är faktiskt väldigt välvårdade och fina.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Håller med mosse, när jag inte hittade rätt bil med rätt utrustning och framför allt välvårdad, i Sverige åkte jag till Tyskland och hittade flera fina exemplar (och dåliga)
Missförstå mig inte Plutoboy.
Lycka till!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.