|
|
|
|---|---|
|
Har bytt instrument kom. Och efter det började airbag lampa blinka i en min o sen lysa! hur återställer man det? Eller har airbagen gett sig? det e ganska irriterande bilen r 325i -93 Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Med med airbagreset verktyg eller diagnosutrustning och som vanligt ska man aldrig ha tändningsnycklen i låset , framförallt inte vrida på den när man har någon del av airbagsystemet isärtaget och i det ingår instrumentets varningslampa. ///MVH Hasso Länk |
|
jag hade slagit fel på tändningen. Måste man återställa den hos en verkstad? har provat att koppla bort batteriet i några timmar men det hjälpte inte. Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Om du inte har airbagreset eller diagnosprogram så får du vända dig till en verkstad tyvärr. ///MVH Hasso Länk |
|
Finns en såhär pryl annars: Länk |
|
| Sånhär* | |
| Jag var på en BMW auktoriserad verkstad i grannstaden Kramfors idag, killen där släkte min Airbaglampa och nollstälde serviceindikatorn för en hundring till fika. :) Jag bytte olja, oljefilter, tändstift, växellådsolja och luftfilter förra helgen så han tyckte det räckte för att nollställa det också. Men riktigt schysst var dom iaf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.