|
|
|
|---|---|
|
Skulle vara tacksam om nån med en E39T kunde mäta längden och bredden i bagageutrymmet. Gärna också höjden upp till fönsterkanten (Vill veta hur jag ska placera barnvagnen) Tack på förhand M V H Stephan Dagbok:Länk | |
|
Hej! 110 cm * 110 cm, köp en sittvagn och tryck bara in den rakt in. |
|
|
(barn)vagnar har så det räcker. Just nu gäller det en Brio liggvagn som jag vill att den ska få plats i längsgående riktning istället för på tvären. Tack för måtten. Trodde inte E39T hade så stort bagageutrymme. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Hej Stephan. Vi har en Brio liggvagn årsmodell -05 och det är inga problem att köra den rakt in. Riktigt bra faktiskt då vi har en 50 kilos Bullmastiff som också ska få plats:) Mvh Elliot |
|
|
e39 kombi är alltså 110x110 men hur högt är det till tak från golv? undersöker om det går att få in en kartong med måtten 140 lång 90 hög och 15bred (CM) |
|
|
Det borde gå att lägga ner kartongen då blir den 15cm hög och 90cm bred och längden är inget problem om du fäller sätet. Höjden är ca 70-71cm i lucköppningen. |
|
| går ej att lägga ner då det är en tv :P | |
|
Testa o ha kartongen diagonalt. Fraktade min ena tv liggandes utan problem i kartongen. Den andra stoppade jag in diagonalt genom bakluckan , dock ej samtidigt. Tror inte det är farligt att lägga ner kartongen om du inte lastar något på den. Dom far fram ganska hårt på lastbilar osv..när dom fraktas över hela världen. |
|
|
OT, men ändå - man får utan större problem in en Hammondorgel om man fäller sätet :) ___ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.