|
|
|
|---|---|
|
Vilken bil anser ni vara bäst av bmw 325 eller 328 av årsmod 95? Båda dessa är coupe modeller.. | |
|
328 utan tvekan! ___ //Ulf |
|
| Har haft båda modellerna och jag väljer definitivt 328:an. | |
|
Hej och välkommen till forumet! Jag stod i valet och kvalet när jag köpte min 328:a och provade flera både 325 och 328:a. Valet var till slut inte svårt, det är stor skillnad på dessa två! Köp en 328:a är mitt råd! ///Micke Min cabbe: Länk |
|
| Inget att snacka om, köp en 328! Mycket trevlig bil förresten. | |
| Trots att det är första års, mod av 328 så köp den men försök hitta en 96 eller nyare, det är bättre vrid i 328 och mer tålig känns det som!Vilka priser rör det sig om?? | |
|
Bmw 328i E36 klassar jag som en av de bästa bruksbilarna Bmw byggt. mvh |
|
|
Det rör sig omkring 55 - 60 tusen.. Är det något speciellt man bör kolla upp så att det inte blir en kostsam historia? Det är ju trots allt inte så mycket pengar för en 328a |
|
|
Kolla begagnatguiden på E-36 där har du det mesta!Historik är kul och ha annars kan du pruta mycket på det!!Om bilen gått långt nu 20000 eller mer så är väll skicket det viktigaste men servicebok och annat som bilprovnings papper tex. Om bilen är nyimport och det står 12000 mil på mätaren som inte kan styrkas med tex servicebok så handla inte. Mpower |
|
| Hur många mil står kamkedjan pall för till exempel? Den kostar säkert ett par kronor att byta.. | |
|
Ja du,när jag kollade på bmw för min 525 jag hade sa dom att den aldrig byts men den håller inte 100 000 mil tror jag inte....men andra vet här på forumet.Sök inlägg... Mpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.