AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.281

M3 E46 för 135.000:-

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Haha....hon lär få några samtal idag....

Länk
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
kan man lugnt säga ;) hehe

jävligt snygg bil på bilden iaf =)

Dr
893
DrSakke
M5 touring -93(såld)
BMW 2002 -69(såld)
530dat -99
Hej!
Ser ju snygt ut....billig.
Fattar dock inte de här personerna som snackar om at Mail är "lånad" , va f*n. skaff dig ett hotmail,yahoo eller ett annat mailadess som är gratis så slipper man å skriva sånt, ger ett minst sagt märkligt intryck...

Sakke
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Gott snack!!! =)

Länk

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

I det här fallet så är det ju för att folk ska ringa till den ovetande Marie sent på kvällen alt tidigt på morgon.

Annars så håller jag med om att "lånad mail" knappast är seriöst och det är ju en diskussion vi har haft tidigare...

___
//Ulf
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jag blir galen på folk som har "lånad mail" vafan varenda pensionär & A-lagare har ju mailadress idag...

"öhh du, kan jag få låna din adress ett tag...ska lägga in annons på blocket"
Troligt!
Folk orkar helt enkelt inte hålla på med mail, utan vill bli uppringda...

LATMASKAR
Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
Lånad mail kan ju innebära att personen inte har någon dator, utan lagt in annonsen hos en polare som har.

Och då kanske man inte skaffar sej en hotmail.

PB
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Petrus: visst finns det personer som inte har en dator men när man kollar igenom annonser på Blocket så verkar det som om dessa "datorlösa" är klart överrepresenterade på denna annonssajt.

Finns många anledningar till att folk föredrar telefon framför mail och tyvärr är en del av dessa andledningar kopplat till mindre seriös verksamhet...

___
//Ulf
Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
mosse.
Jag själv skaffade inte dator först förrän förra året pga att jag inte är det minsta datorintresserad, så jag har lånat adress. Kan tänka mej att det finns fler som inte är datorintresserade och ber om hjälp att lägga in anonnser.

Och givetvis finns det dom som skriver i annonser att dom inte har mail, för att dom föredrar telefonkontakt

PB
Om man inte är de minsta datorintresserad och inte har en egen e-mailadress så är INTE internet rätt forum att annonsera i.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Petrus: du har ändå lyckats vara registrerad på Autopower sedan 2002 och för att göra det så behöver man en mailadress men du kanske lånade den då?

___
//Ulf
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

>>Wendtan
De spelar väl ingen roll om man har datorintresse eller E-mail. Internet är väl ändå det överlägset bästa stället att annonsera om man vill nå en stor målgrupp. Det är väl bara lygta luren och ringa upp.

" tvätta, tvätta, tvätta.... "

Länk

Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
Ulf
Jag har dator på jobbet och även mailadress, så det är därför jag är registrerad sen 2002.

Ärligt talat så bryr jag mej inte så mycket i det här, det jag ville få fram var att det finns vissa som lånar mailadress.

PB
hi
20
hiblopp
E91 325i -11
wendtan: Med den genomslagskraft internet har så är det klart att man vill annonsera där även om man inte regelbundet nyttjar det?
Man vore ju korkad om man inte gjorde det. Tiden när jag satt o lusläste t ex Bilsports radannonser är förbi, och jag som presumtiv köpare vill heller inte missa ett intressant objekt bara för att ägaren inte har dator.

__
// Hiblopp
tr
259
triss
m3 -96 racebil
Man kanske vill slippa oseriösa svar från folk som inte har pengar...
Jag skulle dock inte skriva att jag har lånad mail utan be folk att ringa pga. oseriösa svar...
Undrar hur mycket hon fyller förresten, gissar på 40...

Keep up the good work!
Jag instämmer i internets genomslagskraft. Jag tycker dock att skall man bruka det för att annonsera i så skall man kunna besvara frågor kring objektet via mail med.

Länk
hi
20
hiblopp
E91 325i -11
wendtan: Nu är jag korkad, jag vet. Men, för att föra slutsatsen till sin spets:
Om man t ex annonserar i pappersformat (t ex Bilsport) så skulle man bara kunna svara till annonsören brevledes (alltså via papper) och inte bara ringa som annars brukligt?
=)

__
// Hiblopp
[M
242
[MaNgE]
F82 M4 AC Schnitzer ACS4 Sport
F32 Alpina B4 Allrad
E32 730i

Min bror var och lånade min dator igår och la in en annons på sin alpina här och på blocket, killen har ju inge,n dator jobbar 6 dagar i veckan 12 timmar om dagen, vad ska han med en mail till? Jag vill ju inte sitta och svara på hans mail....
Mange - Din bror är ingalunda unik i att ha ett späckat schema. Det innebär dock inte på något sätt per automatik att man inte ha användning för mail. Snarare tvärtom. Det handlar främst om intresse och förmåga - har man inget av det, har man ingen mail och har man endera eller både ock så har man mail. Inte konstigare än så.
Om man har ett hektiskt schema och jobbar mycket är det snarare en bidragande faktor till att skaffa mail än att avstå.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.